Thursday, July 29, 2010

Maradék / Leftover

Maradt egy pont akkora darabka len a szívek készítése után, hogy épp sajnáltam kidobni, így született ez a kis lila
After making the hearts there was a really small leftover piece of linen which I counld't bring myself to throw out, so this little purple was born :)







Nem kis mutatvány volt fogást találni rajta varrás közben, annyira apróka volt a vászondarab, de az is lehet csak az én ujjaim nagyok...
It was quite a challange to hold while sewing, so small the piece of linen was, but maybe only my fingers are too big...




12 comments:

unikat said...

Szuper! Én is kínlódok, ha apró vászonra hímek, mint most is. Majd hamarosan mutatom.Tetszik, hogy minden apró kis darabot kihasználva, kreatívan kitöltöd azt.

agnesordog said...

Ez megint fantasztikus !!! és minden centi kincs !! hisz ilyen gyönyörűek születhetnek rá.

Newsee said...

Ez szerintem is csuda! Én nincs neked nagy ujjad!

mannamari said...

Gyönyörű!

Válóczi Károly said...

woooow ..... It's beautifull.

Bernadett said...

Nagyon szep.:)En sem dobom ki a maradekokat...Idonkent csodakat lehet beloluk varazsolni,mint ahogy most te tetted.:)

Mák said...

Ááááá olyan szépeket tudsz!Tiszta irigy vagyok!Hogy lehet ilyen aprót?Nekem ez a szalaghímzés nem megy...

Lilang said...

Tetszik!
Ügyesen hasznosítottad a kis maradékot :)

Unknown said...

Nagyon aranyos kis darab! :)

Szihaj said...

Jajj, elvesztem, ez gyönyörű!!! :)

EL RINCON DE CHELO said...

Precioso!!!! besos

Chelo

Hesztia said...

...és akinek én immár boldog tulajdonosa lettem a mai napon!!! Meseszép és élőben talán még apróbb!!! Mánya, mégegyszer,köszönöm szépen,igazán sikerült meglepned vele :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...