Tuesday, August 24, 2010

Ki menjen szabadságra? Who Should Go on Vacation?

Jó kérdés, mert pénteken indulunk és pontosan három jelentkező van:
Good question, because we are leaving this Friday and there are three candidates:

1. Lady of the Mist - ha már előjött róla a szó, mutatom a haladást is.
- also showing some progress:



2. Fleurs de Paris - elkezdve,mutogatásra még nem érdemes haladással
- started, but not worth showing yet.


3. Warm & Fuzzy - még nincs elkezdve, de már nagyon beleböknék :D
- haven't started it yet, but just might any moment now :D



Lehet szavazni! :)
Feel free to vote! :)



11 comments:

Unknown said...

Én a hölgyet vinném.
Nagyon szeretném már készen látni. :)

Kriszty said...

Én a macit vinném :)))) De én nem vagyok mérvadó, hisz nekem a néni már ott figyel. :))

Melinda said...

Nehéz döntés!:)
Ketteskére szavaznék!!:)

Melinda said...

Én mindet vinném, mert most nem tudhatod, hogy ott, az adott pillanatban épp mihez lesz kedved.:)

Mánya said...

Köszi, lányok, jól kisegítettetek! :D :D :D
Melinda, lehet az lesz a vége, hogy mind jönnek és végül egyet sem fogok ölteni :D

mannamari said...

Én se tudok dönteni. És Melinda ötlete tűnik számomra a nyerőnek. :-)

unikat said...

Első! Első! Oly szépséges, s én alig várom, hogy további képeket lássak róla.
A másodikba épp egy éve böködtem bele, de félretettem, s még a végén leelőzöl vele. :-)
jó pihenést!

Mánya said...

Szívem szerint én is a hölgyet vinném, az egyetlen dolog ami ellene szól, az a mérete: nagyon jól fűt :D Na, majd elválik holnap reggelig!

Kriszty said...

és végül melyik ment?

Mánya said...

A néni jött... És épp kiszámoltam, hogy négy kemény napja egy x-et sem böktem :)

unikat said...

Pfu!
Akkor talán még nem előztél le a franciával. :-)
Vicc volt!
Örülök, hogy a lágyan omló ruhagirlandokat majd újra láthatom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...