Thursday, October 21, 2010

Volt egyszer egy torta / There was a cake once


Nem én sütöttem, de még nem is kóstolhattam, mégis szerencsésnek mondhatom magam, mert mivel kitaláltam, hogy kinek készült, én kaptam ezeket a szépséges ajándékokat Bettitől:
Neither have I baked it, nor have I tasted it, nevertheless I am very lucky, because I guessed who it was made for, so I am the winner of these beautiful gifts from Betti:






Volt még a csomagban sok finomság, de már nem érték meg mind a fotózást, Huncuttündér megkaparintotta a javát :)
There were also lots of sweets, but they dind't make it to the photo shoot :)

A kedves levélben ami kísérte a csomagot, Betti leírta, hogy reméli, eltalálta az ízlésemet. Drága Betti, biztos lehetsz benne! A westiket imádjuk (nem hiába nevelünk kettőt is), lila Sára kedvenc színe, az én díszem aprólékos kidolgozását csak csodálni tudom, a fonalakat és a hozzávalókat én sem tudtam volna jobban összeválogatni!
In the letter that accompanied the gifts, Betti wrote to me that she hoped they matched my taste. Dear Betti, you can be sure of it! We love westies (we have two of them), purple is Sára's favourite colour, I can only admire the beautiful miniature work on my cushion and the flosses and accessories I couldn't have chosen better myself!

Nagyon szépen köszönünk mindent!
Thank you for everything!




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...