Thursday, May 12, 2011

Monday and Thursday / Hétfő és csütörtök

... are studio days. This means that I get to spend the whole day in my studio... Today was about stash organizing, working on some orders and at the end of the working day, I treated myself to an hour of improvising.
... műhely napok. Ez azt jelenti, hogy reggeltől estig itt vagyok... A mai nap az anyagok rendszerezéséről és megrendelt munkákról szólt, a nap végén pedig megajándékoztam magam egy órányi improvizációval.

There was a small piece of claret taffeta which kept falling near the scrap bin so I took it, and since the hand dyed threads were already on the table, I let them fraternize :)
This is what happened:
Volt egy darab bordó taftom ami sehogy sem akart beletalálni a textildarabkás dobozba, fogtam és rátettem a 12cm-es hímzőkeretre. A színátmenetes fonalak már az asztalomon voltak, úgyhogy hagytam őket barátkozni :)



(The truth is in between the two photos.
Az igazság valahol a két fotó között van.)

I'll give myself the same treat on Monday afternoon, we'll see then what will become of this :)
Hétfőn is magajándékozom magam egy hasonló órával, meglátjuk akkor mi lesz még ebből :)


4 comments:

Unknown said...

Egy óra alatt elkészítetted?!Nagyon ügyes vagy, tekintve, hogy ez nem hímzővászon. Arányos a minta, kedves.

Unknown said...

Alábbi bejegyzés: gyönyörűek a bemutatott anyagok, de semmit nem értek a bejegyzésből, nem írtál magyarul. Neked boltod van?

unikat said...

Nagyon ügyes és kreatív nőszemély vagy, az tuti!

Bernadett said...

Regen jartam nalad....Es sok gyonyoruseget taltam.:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...